ajatuksia kellään?
vdr on 1.7.33 ja ttxtsubs 0.2.4
Kokeilin tuotakin, mutta se perhana ei edes lataudu vdr:n kanssa.KipEta wrote:Suosittelen päivitystä 0.3.0-versioon. Ei vaadi manuaalista ajoituksen säätöä.
Miten hemmetissä tuo onnistuu?makehu wrote:Itselläni on myös nuo cmore:n kanavat ja tallenteiden ja livekuvan tekstit näkyvät kyllä ilman ttxt-plugaria. Ajoituksissakaan ei ole ollut häikkää.
Koitan muistaa kokeilla tänään.makehu wrote:offtopiccia.. svalavuo, sullahan oli käytössä vomp-clientti? Kokeileppa toimiiko cmore series vompilla. Jostain syystä itselläni tuo kanava pikselöityy vompilla katsellessa mutta kaikki muut kanavat toimii niin kuin pitää, ja serverillä tuo series toimii virheettä.
Eipä tarjoile kakkosta vielä mikään ppaKipEta wrote:0.3.0 versio vaatinee uudemman version myös vdr:stä. Eli kannattaa päivittää 2.0.1:een.
Testasin tuota itsekin hieman, näyttää siltä että cmore kanavien tekstit ovat ainakin antenniverkossa ns."poltettu" kiinni kuvaan. En saanut niitä pois vaikka otin tekstityksen pois käytöstä. Signaalimitarin mukaan tekstitys PID:n arvo on 0, mitä sitten tarkoittaakin.svalavuo wrote: Miten hemmetissä tuo onnistuu?
Vika on tuossa ttxtsubs-pluginissa ja se on tosiaan korjattu uudemmassa 0.3.0 versiossa.svalavuo wrote:ah, no mulla kaapelissa ei ole polteetu tekstit.
Outoutta on tosiaan, että livekuvassa ne toimii oikein, tallenteessa ei arvo 5000 riitä (5sek?).
Hävettää kysyäkin, mutta miten tuo pätsäys pitää tehdä? Löytyykö jostain rautalankaohjetta pätsäykseen ja sen jälkeisiin toimiin, jotta korjaus saadaan mukaan?noeikujoo wrote: Vika on tuossa ttxtsubs-pluginissa ja se on tosiaan korjattu uudemmassa 0.3.0 versiossa.
http://projects.vdr-developer.org/issues/1186 <- Tuolla on aiheeseen liittyvä vanha bugiraportti ja siellä oli myös pätsi, joka ainakin minulla korjasi tuon ajoitusongelman 0.2.4 version kanssa. Näköjään pätsi on poistettu tuolta jokin aika sitten. Laitoin pätsin tänne, jos haluat kokeilla sitä.
Siis mitäköhän olen mahtanut tehdä väärin kun minulla 0.3.0 toimii 1.7.27 VDR:n kanssa, kahdessakin koneessa, ihan ongelmitta. Toinen kone on puhdas yavdr ja toinen yavdr ppa:sta Ubuntu 10.04:een asennettu.svalavuo wrote:Eipä tarjoile kakkosta vielä mikään ppaKipEta wrote:0.3.0 versio vaatinee uudemman version myös vdr:stä. Eli kannattaa päivittää 2.0.1:een.
Pluginien kääntäminen tuttua?Jagora wrote:Hävettää kysyäkin, mutta miten tuo pätsäys pitää tehdä? Löytyykö jostain rautalankaohjetta pätsäykseen ja sen jälkeisiin toimiin, jotta korjaus saadaan mukaan?